Pages

Friday, January 20, 2012

Mood habis exam..

Di saat aku menulis entri ini maka secara rasminya bebanan exam di semester pertama tahun-2 berakhir.. Hanya 2 subjek yang mempunyai exam pada semester ini, yang selebihnya akan bersambung ke semester depan..

Bermula weekend depan akan bermula lah journey aku untuk merantau ke bandar-bandar lain di UK..

29 January-London- Projek Amanat Negara
Sebuah program forum yang menghimpunkan tokoh-tokoh dari Malaysia.. Antara nama besar yang bakal hadir ialah Khairy Jamaluddin, Rafizi Ramli, Marina Mahathir, TS Rafidah Aziz dan ramai lagi..

4 February- Cardiff- Kursus Perkahwinan disampaikan oleh Ustaz Ammar MSD
Ok jgn gelak, ye aku pergi sorang bukan berpasangan.. Mana lah tahu boleh terjumpe jodoh di sana kan, ok itu gurau.. Insya Allah niat adalah untuk tambahkan ilmu di dada..

11 February- Hull tanah tumpah darah ku
Atas faktor assignment yang wajib disubmit, maka laptop dan buku bakal menjadi peneman aku pada weekend ini..

18 February- Warwick- Malaysian Night
Mula-mula plan mahu ke pertandingan Nasyid di Leeds tetapi rupanya hanya untuk kaum Hawa sahaja, dan aku masih lelaki gagah.. Akan menghabiskan weekend ini di Warwick..mungkin singgah sebentar di Birmingham..

25 February- Sheffield- Malaysian Games
Ini juga event besar di UK yang aku ter'miss' tahun lepas kerana All-England..maka tahun ini aku nekad, aku akan berada di Sheffield pada weekend ini..

Jadi kalau ada sesiapa mahu berjumpa, tlg buat appointment dulu ye :p

Masih sedang mencari masa untuk melawat bandar Exeter.. Bandar yg kini berada di carta no 1 bandar paling aku mahu lawat..March mungkin?..








Percaya lah, hati aku sebak melihat video ini..Masih menunggu iklan CNY dari Petronas..

2 comments: